عمومي عمومي .

عمومي

راه هاي داشتن ارامش در زندگي :

خانه اي تميز نگه داريد

اگر مي خواهيد روان خود را سازماندهي كنيد، مي توانيد با تميز كردن اتاق خود شروع كنيد. – جردن بي پيترسون

ممكن است فكر كنيد كه تميز كردن خانه ربطي به زندگي مشترك شما ندارد، اما مي تواند نقش مهمي در عين حال ظريف ايفا كند.

براي من، داشتن محيطي تميز براي زندگي/كار، روحيه ام را تقويت مي كند و بهره وري من را افزايش مي دهد. سلامت و تغذيه

يك خانه درهم و برهم باعث مي‌شود من احساس تنبلي و بي‌حالي كنم، به اين معني كه بهره‌وري من از بين مي‌رود.

اين باعث مي شود كه ورزش، كار، مديتيشن و تقريباً هر كاري كه سالم است انجام دهم را كنار بگذارم. اثر ضربه‌اي كه از آن به وجود مي‌آيد، بر بقيه روز و بقيه زندگي‌ام تأثير منفي مي‌گذارد. بنابراين براي من، يك فضاي زندگي تميز حياتي است.دوري از بيماري

من اعتقاد راسخ دارم كه يك اتاق تميز باعث ايجاد ذهني پاك مي شود و فكر مي كنم اين نكته اساساً در مورد سازمان است. با سازماندهي محيط خانه يا محل كار خود مي توانيد به خوبي در آن فضا عمل كنيد. درست مانند يك ذهن آشفته قادر است واضح تر فكر كند.

همچنين ارزشي در اعمال كوچك اراده و انضباط لازم براي مرتب كردن وجود دارد. اين سخنراني درياسالار نيروي دريايي آمريكا ويليام اچ مك ريون را ببينيد:


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۲:۵۹ توسط:ava موضوع: نظرات (0)

سخت ترين ورزش ها در دنيا :

1. گاو سواري: اگر هرگز گاوبازي نديده ايد، يكي از سخت ترين ورزش هاي جهان را از دست داده ايد. در يك سواري ده ثانيه اي روي يك گاو نر در حال حركت.پزشك عمومي و نكات

گاو سواري نه تنها يكي از سخت‌ترين ورزش‌ها است، بلكه يكي از خطرناك‌ترين ورزش‌ها نيز هست. براي افراد ضعيف، اين يك انتخاب نيست. اين ورزش خطرناك فقط براي افراد شجاع است. خطر اين ورزش ممكن است به اندازه نگاه كردن به مرگ باشد. سواران بايد روي گاوهاي وحشي خشمگيني كه سعي در از بين بردن آنها دارند، بمانند. اگر عاشق فعاليت‌هايي نيستيد كه شامل تعريق زياد و فعاليت بدني مي‌شوند، ممكن است گاو سواري براي شما مناسب نباشد.

2. فوتبال/فوتبال: فوتبال به عنوان يكي از محبوب ترين ورزش هاي جهان نشان داده است كه موتور مهمي براي تغييرات اجتماعي است. برخي مي گويند فوتبال ساده ترين ورزش براي يادگيري است، در حالي كه برخي ديگر مي گويند سخت ترين ورزش است. فوتبال، به گفته ما، سخت ترين ورزش از نظر بدني است.

اين ورزش بايد هميشه در هر رده بندي از سخت ترين ورزش هاي جهان گنجانده شود. با توجه به جايگاهش به عنوان يكي از پربيننده ترين بازي هاي روي كره زمين، مطمئناً فوتبال يك ورزش دشوار است.ملاقات با پزشك اطفال

اين يك بازي تاكتيكي است كه حضور يك دروازه بان، ضربه زننده و مدافع در يك تيم را ضروري مي كند. در نظر بگيريد كه نظم دادن به همه چيز چقدر دشوار است. با اين حال اينطور نيست؟

فوتبال بدون شك يك ورزش محبوب است، اما اين تكنيك ها و قدرت بازيكن است كه آن را به سخت ترين ورزش روي كره زمين تبديل مي كند. فوتبال به عنوان ورزشي تعريف مي شود كه در آن بازيكن بيش از 115 كيلومتر مي دود و با ضربات بسيار مقاوم حريف برخورد مي كند و بر موانع مختلف غلبه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۳۳ توسط:ava موضوع: نظرات (0)

چگونه قند خون بالا احتمال عفونت را افزايش مي دهد؟

در شرايط عادي، شروع زودرس عفونت منجر به آزاد شدن كموكاين‌هايي مي‌شود كه نوتروفيل‌هاي در گردش (نوعي گلبول سفيد) را جذب مي‌كنند كه به محل عفونت مهاجرت مي‌كنند و شروع به از بين بردن ويروس‌ها و باكتري‌ها مي‌كنند. قند خون بالا با سطوح بالاتر التهاب همراه است، كه مي تواند باعث شود بدن غلظت بيشتري از نوتروفيل ها را داشته باشد. با اين حال، اين مي تواند تا حد زيادي حركت آن نوتروفيل ها را از رگ هاي خوني به بافت عفوني محدود كند.سبزيجات برگ‌دار كه هر روز بايد بخوريد

چرا قند خون بالا روند بهبودي را كند مي كند؟

سطوح بالاي قند خون مي تواند به رگ هاي خوني آسيب برساند و باعث ايجاد پلاك در آنها شود. اين منجر به مشكلات گردش خون مي شود و از رساندن مواد مغذي و اكسيژن به سلول ها جلوگيري مي كند. متعاقباً، با افزايش كارآمدي سيستم ايمني از كار مي‌افتد و التهاب سلولي افزايش مي‌يابد.سالن هاي زيبايي تهران (با آدرس و تماس)

ارتباط بين سندرم متابوليك و مرگ و مير ناشي از COVID-19 چيست؟

يك متاآناليز اخير از چين كه شامل بيش از 46000 بيمار بود، نشان داد كه شايع‌ترين بيماري مشترك در افراد آلوده به كوويد-19، فشار خون بالا و سپس ديابت و سپس بيماري‌هاي قلبي عروقي است. اينها اساساً سه مؤلفه سندرم متابوليك هستند، و مشخص شد كه همه آنها نسبت به بيماري هاي تنفسي از قبل موجود در هنگام مرگ بر اثر كوويد-19، عوامل خطر بيشتري هستند. ايتاليا نيز روند مشابه و نرخ مرگ و مير فوق العاده نگران كننده اي را تجربه مي كند. موارد مشاهده شده تا 17 مارس 2020 شيوع بالايي از بيماري قلبي (30٪) و ديابت (36٪) را نشان دادند. لازم به ذكر است كه نرخ بالاتر مرگ و مير ايتاليا را مي توان به جمعيت مسن تر در مقايسه با چين نسبت داد. با اين حال، به نظر مي رسد كه سندرم متابوليك بدون در نظر گرفتن محدوده سني، خطر مرگ را تا حد زيادي افزايش مي دهد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۷:۱۷ توسط:ava موضوع: نظرات (0)

نكته براي افزايش ايمن دشواري تمرينات :

نكته براي افزايش ايمن دشواري تمرينات :

اگر تمرينات شما شروع به آسان شدن كرده است، ممكن است زمان آن رسيده است كه شدت برنامه خود را افزايش دهيد. اين نكات را دنبال كنيد تا با خيال راحت سختي روتين ورزش خود را افزايش دهيد و فوايد سلامتي را به حداكثر برسانيد.نكته هاي امنيتي گوشي هاي هوشمند

براي پيشرفت در يك برنامه ورزشي، بايد هوشمندانه خود را از منطقه راحتي خود خارج كنيد. اگر روال تمريني شما هميشه راحت است، احتمالاً شما را به چالش نمي كشد. پياده روي در همان مسير در محله يا انجام همان برنامه تمريني قدرتي هفته به هفته در نهايت تاثير خود را از دست خواهد داد.

از جنبه مثبت، آسان شدن ورزش به اين معني است كه شما در سطح تناسب اندام خود پيشرفت كرده ايد. به عنوان مثال، ضربان قلب شما با بالا رفتن از آن تپه ها بالا نمي رود و وزنه ها سبك تر و سبك تر مي شوند.

فلات تناسب اندام

اگر متوجه مي‌شويد كه به طور منظم ورزش مي‌كنيد، اما به نظر مي‌رسد هيچ پيشرفتي در جهت اهدافتان نداريد، ممكن است در چيزي باشيد كه به آن فلات تناسب اندام مي‌گويند. در اين مورد، احتمالاً زمان آن رسيده است كه سختي تمرينات خود را افزايش دهيد. نكات زير به شما كمك مي كند تا با خيال راحت تمرينات كارديو و تمرينات قدرتي خود را به سطح بعدي ببريد.مقدمه اي بر پايتون

چگونه كارديو خود را تقويت كنيم

تمرينات اينتروال را بگنجانيد.

اين يك شكل پيشرفته از تمرينات قلبي است كه شامل انجام دوره‌هاي كوتاه تمرين با شدت بالا يا نزديك به حداكثر، متناوب با دوره‌هاي ريكاوري فعال است. به عنوان مثال، به جاي دويدن پيوسته در اطراف يك مسير، مي‌دويد، سپس مي‌دويد و دوباره مي‌دويد.

همچنين مي‌توانيد با تغيير دوي سرعت براي دويدن و دويدن براي پياده‌روي، اين را تغيير دهيد تا با سطح تناسب اندام خود مطابقت داشته باشد. تمرينات اينتروال اشكال مختلفي دارد، اما مي توانيد با اضافه كردن دوره هاي كوتاه مدت كار با شدت بالاتر به تمرين فعلي خود شروع كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۷:۴۷ توسط:ava موضوع: نظرات (0)