عمومی عمومی .

عمومی

چگونه خودکنترلی داشته باشیم ؟

عادات سالم را بپذیرید

وقتی شروع به تمرین خودکنترلی کنیم و رفتارها و انتخاب های سالم تری داشته باشیم، به مرور زمان به عادت تبدیل می شوند. وقتی آنها این کار را انجام دهند، دیگر نیازی به اراده زیادی (در صورت وجود) برای انجام آن فعالیت نخواهیم داشت. در واقع، تحقیقات در شش مطالعه نشان داد که افرادی که در کنترل خود بهتر هستند، عادات بهتری نیز دارند.مهارت و یادگیری

به زبان ساده، وقتی زندگی ما بر اساس عادت‌ها است، کمتر با تصمیم‌گیری مواجه می‌شویم که از ما می‌خواهد از مخزن خودکنترلی خود استفاده کنیم.

افکار نهایی

خودکنترلی یکی از بزرگترین عوامل دستیابی به هدف و به طور کلی داشتن زندگی بهتر است. اگرچه هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا تئوری کاهش نفس در همه موقعیت‌ها و افراد معتبر است یا خیر، این ایده که ما هنوز به نیروی اراده نیاز داریم تا ما را به پیش ببریم، مورد سوال نیست.

با این حال، همانطور که پروفسور باومیستر توصیه می کند، ما همچنین به انگیزه ای برای شروع و راهی برای نظارت بر رفتار و پیشرفت خود برای دستیابی به موفقیت نیاز داریم.بازیهای ماشینی آیفون

برای اینکه خود را از نم نم نم نم نم نم مداوم ناامیدی با دیدن رویاهایتان که بارها و بارها له شده و سوزانده اند، نجات دهید، برای تمرین کمی خودکنترلی وقت بگذارید.

در آینده از شما تشکر خواهید کرد.

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۲:۱۷ توسط:ava موضوع: نظرات (0)