عمومی عمومی .

عمومی

روش های موفقیت در ازدواج :

1. یادداشت های عاشقانه کوچکی را در خانه بگذارید تا همسرتان پیدا کند.

مردم دوست دارند احساس قدردانی کنند. و اگر می خواهید کاری کنید که همسرتان احساس خاص بودن کند، یک راه آسان برای انجام این کار این است که یادداشت های عاشقانه کوچکی در خانه پخش کنید.ادبیات و بیوگرافی

"چه با قلب رژ لب روی آینه حمام بنویسید "دوستت دارم"، چه یک یادداشت صورتی روشن روی شیشه ماشین آنها بگذارید یا یک نامه عاشقانه واقعی را با دست بنویسید که روی برچسب قلب می پوشانید و با عطر اسپری می کنید. برای شریک زندگی شما خوب است که چیز شیرینی دریافت کند که بتواند به عنوان یادگاری نگه دارد." "وقتی پیر و خاکستری هستید به شریک زندگی خود چیزی معنادار بدهید که نگه دارد، و او خوشحال خواهد شد که با شما بزرگتر شود!"

2. به همسرتان پیامک ارسال کنید تا به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید.

ارسال پیامک نباید روش ارجح برای برقراری ارتباط در هیچ رابطه ای باشد. با این حال، وقتی نوبت به ازدواج شما می رسد، فرستادن چیزهای شیرین از طریق اس ام اس هر چند وقت یکبار مفید است. در واقع، یک مطالعه در سال 2013 که در مجله زوج و درمان رابطه منتشر شد، نشان داد که ارسال پیامک های محبت آمیز ارتباط مثبتی با رضایت از رابطه دارد.

3. مسئولیت اعمال خود را بپذیرید.

نوسانات خلقی و طغیان های عصبانیت برای بهترین ما اتفاق می افتد. با این حال، چیزی که یک همسر خوب را از یک همسر بد متمایز می کند، داشتن آن روزهای نه چندان عالی و آموختن از آنهاست.سالن های زیبایی برتر

اسکات هادسون می گوید: "اگر روز بدی دارید، آن را به گردن شریک زندگی، رئیس یا ترافیک خود نیندازید. به یاد داشته باشید که روحیه و احساسات شما مسئولیت شماست." "در ازدواج های سالم، هر یک از شریک ها صاحب احساسات، رفتارها و خلق و خوی خود هستند. آنها هیچ کس دیگری را به خاطر خلق و خوی بد خود سرزنش نمی کنند، بلکه مالکیت خود را به دست می گیرند."

 

برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۲۴ توسط:ava موضوع: نظرات (0)