عمومی عمومی .

عمومی

نکته برای افزایش ایمن دشواری تمرینات :

نکته برای افزایش ایمن دشواری تمرینات :

اگر تمرینات شما شروع به آسان شدن کرده است، ممکن است زمان آن رسیده است که شدت برنامه خود را افزایش دهید. این نکات را دنبال کنید تا با خیال راحت سختی روتین ورزش خود را افزایش دهید و فواید سلامتی را به حداکثر برسانید.نکته های امنیتی گوشی های هوشمند

برای پیشرفت در یک برنامه ورزشی، باید هوشمندانه خود را از منطقه راحتی خود خارج کنید. اگر روال تمرینی شما همیشه راحت است، احتمالاً شما را به چالش نمی کشد. پیاده روی در همان مسیر در محله یا انجام همان برنامه تمرینی قدرتی هفته به هفته در نهایت تاثیر خود را از دست خواهد داد.

از جنبه مثبت، آسان شدن ورزش به این معنی است که شما در سطح تناسب اندام خود پیشرفت کرده اید. به عنوان مثال، ضربان قلب شما با بالا رفتن از آن تپه ها بالا نمی رود و وزنه ها سبک تر و سبک تر می شوند.

فلات تناسب اندام

اگر متوجه می‌شوید که به طور منظم ورزش می‌کنید، اما به نظر می‌رسد هیچ پیشرفتی در جهت اهدافتان ندارید، ممکن است در چیزی باشید که به آن فلات تناسب اندام می‌گویند. در این مورد، احتمالاً زمان آن رسیده است که سختی تمرینات خود را افزایش دهید. نکات زیر به شما کمک می کند تا با خیال راحت تمرینات کاردیو و تمرینات قدرتی خود را به سطح بعدی ببرید.مقدمه ای بر پایتون

چگونه کاردیو خود را تقویت کنیم

تمرینات اینتروال را بگنجانید.

این یک شکل پیشرفته از تمرینات قلبی است که شامل انجام دوره‌های کوتاه تمرین با شدت بالا یا نزدیک به حداکثر، متناوب با دوره‌های ریکاوری فعال است. به عنوان مثال، به جای دویدن پیوسته در اطراف یک مسیر، می‌دوید، سپس می‌دوید و دوباره می‌دوید.

همچنین می‌توانید با تغییر دوی سرعت برای دویدن و دویدن برای پیاده‌روی، این را تغییر دهید تا با سطح تناسب اندام خود مطابقت داشته باشد. تمرینات اینتروال اشکال مختلفی دارد، اما می توانید با اضافه کردن دوره های کوتاه مدت کار با شدت بالاتر به تمرین فعلی خود شروع کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۷:۴۷ توسط:ava موضوع: نظرات (0)